Sunday, May 3, 2009

Weekend van 2 en 3 mei

Zaterdag een lekkere dag gehad met veel zon.
Met Joram even naar Ranzijn gegaan om 14 zakken met bemest tuinaarde te halen.
Onderweg ook nog een druif en een clematis gekocht.
De druif heb ik tegen de zijkant van het huisje geplaatst met gaas er om heen.
En de clematis staat aan de voorkant, die gaat alles mooi en kleurrijk maken :-) .
Aan de voorkant heb ik nog een bedje vrij kunnen maken doormiddel van het plaatsje weg te halen. Dat was ook zonde van de ruimte...
Alles water gegeven, daar ben je zo een uur mee bezig aangezien alles met een gieter moet.























Zondag ben ik ook nog even geweest, maar er was nog al wat regen. Alle bedden heb ik omgeschoffeld, behalve bij de aardappelen.
Dat durf ik nog niet zo goed, want ik ben bang dat ik de plantjes nu kapot maak.
En als het goed is word het een dicht bladermassa, en dan zal er ook weinig onkruid doorheen komen. Ik ben alleen benieuwd wanneer het er uit moet en wat ik dan nog eventueel erna op kan zetten...

Hieronder foto's van de aardappeltjes.